HISTÒRIES DE GAVÀ (II PART)

Segona entrega amb sis petits escrits meus sobre el Gavà que he conegut. 





BORN 1960, ENTRE CAMÀLICS I REVENEDORS

De ben petit veia despertar Barcelona des del Born, un record inoblidable, entre olors de sardines, olives, bacallà i les verdures fresques. 

Exterior del mercat del Born 1.915-1.925. Fotografia: Ritma. Arxiu fotogràfic de Barcelona.

AQUELLA GUERRA NO ERA LA SEVA
Més informació: http://leopold-leopoldest.blogspot.com.es/2016/03/aquella-guerra-no-era-la-seva.html
El meu avi va anar a una guerra que no era la seva. I va acabar fugint del front en dues ocasions.


EL TESTAMENT DEL FADRÍ DE PUNSETS.
Més informació: http://leopold-leopoldest.blogspot.com.es/2016/03/el-testament-del-fadri-de-punsets.html
Avui explico una història que va passar a una masia que no estava a la mà esquerra del Cardener, però que segurament ha passat a molts altres llocs.



EL MEU ONCLE VA SER UN REFUGIAT

Joan Altés Purcet va ser refugiat, i va ser esclau a França.



OUS, GALLINES I POLLASTRES:

Jo vaig aprendre a córrer davant dels pollastres.



DE QUAN EL TEMPS D'ESPÀRRECS, ERA TEMPS DE MOSQUITS

De petit quan baixava a les sorres els mosquits feien festa major.

Els meus avis, el Poldo, la Maria i la meva tieta la Teresina.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

QUAN CAN TORELLÓ ERA EL PARTHENON, ANYS 30 A GAVÀ.

NI DINS NI FORA CIUTAT

L’AIGUAT DE SANT RAMON, GAVÀ 31 AGOST 1926